Σάββατο 28 Μαΐου 2016

2016 πάμε Formula Saloon................ή E2 silhouette στο Ευρωπαικότερον!!!

Στις αρχές του Μάρτη ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε κάτι λεπτομέρειες στο RS και να κάνουμε συντήρηση και ελέγχους για την νέα αγωνιστική χρονιά........
Με ένα ενδιαφέρον ύφος  ο Τάκης λέει:δεν κόβουμε τους θόλους,να πάμε Saloon;
Είσαστε σίγουροι; λέω εγώ,η δουλειά είναι πολλή και δύσκολη,μην σε νοιάζει η απάντηση................(τελικά έπρεπε να με νοιάζει).
Ναι αλλά να κάνουμε και άλλα πράγματα,πιό ενδιαφεροντα,'οπως αυτά που είδαμε στα αυτοκίνητα της Ε1 και Ε2 στο Trento.Και τα κάνουμε.....Απότη μία κόβουμε σίδερα και λαμαρίνες και από την άλλη ατελείωτα ξενύχτια,να μελετάμε γωνίες και εμβαδόν αεροτομής.
μέγεθος Splitter ,Canards
και οτιδήποτε αφορά την διαχείρηση του αέρα σε ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο.Το θέμα αυτό έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον και είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο,ευτυχώς είχαμε βοηθό ένα πρόγραμμα προσομοίωσης αγωνιστικού αυτοκινητου ,ώστε περνώντας διάφορα δεδομένα να υπολογίζουμε τις αντιδράσεις.Σειρά είχαν οι επεμβάσεις στην ανάρτηση,με τον Πάνο να φωνάζει(ακόμα βουήζει το αυτί μου)Μετράτε σωστά ότι κόβεται Δεν Μακραίνειειει!
Μετά έρχεται η τρελλή ιδέα να πάμε στην Ανάβαση Διονύσου ενώ ο στόχος ήταν το Trento-Bondone..........
Αν και εγώ διαφώνησα τελικά τα  ξενύχτια επεκτάθηκαν πλέον και σε κάποια ΣαββατοΚύριακα,Με πάρα πολύ κόπο το αυτοκίνητο βάφτηκε την Πέμπτη πριν τον αγώνα
και ετοιμάστηκε σε μιά μέρα................πολύ αργά το βράδυ αφού ευθυγράμμιση κάναμε το Σαββατο το πρωί,ξημερώματα.
Χωρίς δοκιμές και ιδιαίτερα χωρίς εξοικείωση με το αυτοκίνητο μετά από πολλούς μήνες απραξίας δεν περίμεναμε και κανα σοβαρό αποτέλεσμα.Το χρησιμότερο συμπέρασμα είναι ότι τα αεροβοηθήματα δουλεύουν αφού μετά από κάποια χιλιόμετρα έσπαγαν,μέχρι τελικά που έσπασε και ο μπροστινός προφυλακτήρας από την άντωση......... Ξανά στο σχεδιαστήριο λοιπόν και με την  βοήθεια του Μικυ Χ. (ατελείωτη εμπειρία) τα ξαναφτιάχνουμε από την αρχή και ετοιμαζόμαστε για τον επόμενο αγώνα.